general_help_center_title

general_help_center_description

Hotel Grand Chancellor Launceston

29 Cameron Street, Launceston
Beoordelingen door onze klanten
Zeer goed
Beoordelingen door onze klanten
  • Beschikbaarheid en prijs opvragen

Kaart

Met een verblijf bij Hotel Grand Chancellor Launceston bevind je je centraal in Launceston, vlak bij City Park en Design Centre of Tasmania. Dit hotel in luxe stijl ligt op 0,3 km van Albert Hall Convention Centre en op 0,4 km van Princess Theatre.

Hotelinrichting

Maak gebruik van handige voorzieningen zoals gratis wifi, conciërgeservices en huwelijksservices. Andere kenmerken van dit hotel zijn gebruik van het fitnesscentrum in de buurt (met korting) en een balzaal.

Hotelinrichting

  • Lift
  • Conciërgeservices
  • Aantal kamers: 165
  • Aantal verdiepingen: 6
  • Aantal gebouwen of torens: 1
  • Conferentieruimte
  • Koffie/thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag)
  • Wasserij
  • Kluis bij receptie
  • Meertalig personeel
  • Gratis kranten in de lobby
  • 24-uurs receptie
  • Stomerij / wasserijservice
  • Rookvrije accommodatie
  • Huwelijksservices
  • Gebruik van fitnesscentrum in de buurt (korting)
  • Hulp bij uitstapjes / tickets
  • Gratis wifi
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Bouwjaar: 1989
  • Aantal restaurants: 1
  • 24-uurs businesscentrum
  • Aantal vergaderruimtes: 8
  • Conferentiecentrum
  • Snackbar / deli
  • Zelf parkeren (toeslag)
  • Computerstation
  • Aantal bars / lounges: 1
  • Aantal koffiebars of cafés: 1
  • Bagageopslag
  • Gratis wifi (beperkt) aantal apparaten4
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Parkeerplaatsen buiten
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke vergaderruimten/businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant ter plaatse

Kamerinrichting

  • Televisie
  • Koelkast
  • Minibar
  • Koffiezetapparaat / waterkoker
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Telefoon
  • Gratis lokale gesprekken
  • Privébadkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Strijkijzer / strijkplank
  • Kluis in de kamer
  • 24-uurs roomservice
  • Bureau
  • Klimaatregeling in de kamer (airco)
  • Luxe beddengoed
  • Betaalfilms
  • Verduisterende gordijnen
  • Bad/douchecombinatie
  • Digitale zenders
  • Gratis wifi
  • Individueel gemeubileerd
  • Individueel gedecoreerd
  • Verbonden/aangrenzende kamers beschikbaar
  • Gratis babybedden
  • Ledtelevisie
  • Extra bedden (toeslag)
  • Verwarming
  • Elektrische waterkoker
  • Handdoeken beschikbaar
  • Beddengoed beschikbaar
  • Gratis wifi (beperkt) aantal apparaten: 4
  • Netflix
  • Lokale kaarten
  • Reisgidsen of aanbevelingen
  • Streamingdiensten
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Restaurantgids

Hotelbeleid & Eigenschappen van het hotel

Hotel Grand Chancellor Launceston

29 Cameron Street, Launceston, Tasmanië, Australië
  • Hotelbeleid
  • Check-In: 14.00 uur - op elk moment
  • Check-Out: 10.00 uur
  • Minimale incheckleeftijd is 18
  • Huisdieren
  • Geen huisdieren toegelaten
  • Alleen hulpdieren toegestaan
  • Hulpdieren vrijgesteld van kosten / beperkingen
  • Betaalmethodes
  • American Express
  • Diners Club
  • JCB International
  • Mastercard
  • Visa
  • Contanten
  • Bankpas
  • Omschrijving
  • Met een verblijf bij Hotel Grand Chancellor Launceston bevind je je centraal in Launceston, vlak bij City Park en Design Centre of Tasmania. Dit hotel in luxe stijl ligt op 0,3 km van Albert Hall Convention Centre en op 0,4 km van Princess Theatre.

    Doe of je thuis bent in één van de 165 individueel gedecoreerde kamers met een koelkast en een minibar. Alle kamers hebben een ledtelevisie van 50 inch met digitale zenders, terwijl je dankzij gratis wifi online blijft. De privébadkamers met een bad/douchecombinatie hebben gratis toiletartikelen en haardrogers. Voorzieningen zijn bijvoorbeeld een kluis, een bureau en een telefoon met gratis lokale gesprekken.

    Maak gebruik van handige voorzieningen zoals gratis wifi, conciërgeservices en huwelijksservices. Andere kenmerken van dit hotel zijn gebruik van het fitnesscentrum in de buurt (met korting) en een balzaal.

    Avenue Restaurant, een restaurant van dit hotel, serveert zowel lunch als diner. Je kunt ook dineren in de koffiebar/het café of gebruikmaken van de 24-uurs roomservice. Bestel je favoriete drankje in een bar/lounge. Op werkdagen wordt er tegen betaling een ontbijtbuffet geserveerd van 06.30 uur tot 10.00 uur en in het weekend is dit beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur.

    Enkele van de voorzieningen zijn een 24-uurs businesscentrum, gratis kranten in de lobby en een stomerij/wasserijservice. Een conferentiecentrum en 8 vergaderruimtes zijn enkele van de evenementfaciliteiten in dit hotel. Ter plaatse heb je parkeerplaatsen.

    • Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
    • Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
    • Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
    • Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
    • Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

    Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

    • Maximaal 2 kinderen t/m 11 jaar oud kunnen gratis verblijven wanneer zij in dezelfde kamer als hun ouders of voogd slapen en het aanwezige beddengoed gebruiken.
    • Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
    • Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
    • Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 4. Wifi in openbare ruimtes is ook gratis, met een toestellimiet van maximaal 4.

    De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

    • Borgsom: AUD 100.00 per dag

    We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

    • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AUD 30 voor volwassenen en ca. AUD 15 voor kinderen
    • Toeslag voor onoverdekt parkeren: AUD 10 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
    • Toeslag voor extra bed: AUD 40.0 per nacht
    • De accommodatie berekent een toeslag van 2 procent op betalingen met een creditcard

    Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Nog 2 andere mensen bekijken op dit moment dit hotel.
Dit hotel is in de afgelopen drie dagen 4 keer geboekt.
{info}
U bent te lang niet actief geweest. De aanbiedingen zijn mogelijk inmiddels verstreken. Laadt u de aanbiedingen alstublieft opnieuw in, door hier te klikken

Maak een account aan en profiteer van exclusieve deals en directe kortingen.

Register
Maak een account aan en profiteer van exclusieve deals en directe kortingen.
Register

Gecertificeerde afhandeling van uw betaling

De veiligheidsnormen bij onze betalingsafwikkeling voldoen aan de hoogste eisen. Dit keurmerk bevestigt u dat de betalingen met creditcard hier veilig zijn.

Meertalige klantenservice

Onze meertalige reisspecialisten zorgen voor uw reserveringen. Wij zijn de klok rond beschikbaar voor onze klanten.

Directe bevestiging van uw boeking

Uw boeking wordt zo direct bevestigd Uw reisbescheiden kunt u na de boeking heel handig zelf uitprinten.