Bay Plaza Hotel
Type kamer, met prijs
Kaart
Met een verblijf bij Bay Plaza Hotel in Wellington, in Oriental Bay, bevind je je op 1 min. rijden van Te Papa en op 6 min. van Interislander Ferry Terminal. Dit hotel met een groen/duurzaam beleid ligt op 0,1 km van Wellington Central Business District en op 0,2 km van Embassy Theatre.
Hotelinrichting
Maak gebruik van handige voorzieningen zoals gratis wifi, conciërgeservices en een receptieruimte.
Hotelinrichting
- Lift
- Conciërgeservices
- Aantal kamers: 76
- Aantal verdiepingen: 11
- Aantal gebouwen of torens: 1
- Conferentieruimte
- Ontbijt beschikbaar (toeslag)
- Wasserij
- Kluis bij receptie
- 24-uurs receptie
- Businesscentrum
- Rookvrije accommodatie
- Hulp bij uitstapjes / tickets
- Gratis wifi
- Aantal restaurants: 1
- 24-uurs businesscentrum
- Afmetingen conferentieruimte (vierkante voet): 753
- Afmetingen conferentieruimte (vierkante meter): 70
- Aantal vergaderruimtes: 2
- Zelf parkeren (toeslag)
- Aantal bars / lounges: 1
- Bagageopslag
- Gratis wifi (beperkt) aantal apparaten3
- Receptieruimte
Kamerinrichting
- Roomservice (beperkte tijden)
- Televisie
- Koelkast
- Koffiezetapparaat / waterkoker
- Telefoon
- Gratis toiletartikelen
- Haardroger
- Strijkijzer / strijkplank
- Kluis in de kamer
- Bureau
- Alleen douche
- Digitale zenders
- Babybedden (toeslag)
- Extra bedden (toeslag)
- Verwarming
- Elektrische waterkoker
- Draagbare ventilator
- Handdoeken beschikbaar
- Beddengoed beschikbaar
- Huishoudservice op aanvraag
- Laptopvriendelijke werkplek
Hotelbeleid & Eigenschappen van het hotel
Bay Plaza Hotel
- Hotelbeleid
- Check-In: 14.00 uur - middernacht
- Check-Out: 10.00 uur
- Minimale incheckleeftijd is 18
- Huisdieren
- Geen huisdieren toegelaten
- Alleen hulpdieren toegestaan
- Hulpdieren vrijgesteld van kosten / beperkingen
- Betaalmethodes
- American Express
- JCB International
- Mastercard
- Visa
- Contante betalingen niet toegelaten
- Pinpassen niet aanvaard
- Omschrijving
- Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
- Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
- Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
- Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
- Contactloos betalen is mogelijk
- De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
- Gratis wifi in openbare ruimtes is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 3.
- Gasten kunnen overal contactloos betalen.
- Contacloos inchecken en contactloos uitchecken zijn mogelijk.
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. NZD 8.00–32 per persoon
- Parkeerkosten: NZD 20.00 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor babybed: NZD 20 per nacht
- Toeslag voor extra bed: NZD 45 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard
Met een verblijf bij Bay Plaza Hotel in Wellington, in Oriental Bay, bevind je je op 1 min. rijden van Te Papa en op 6 min. van Interislander Ferry Terminal. Dit hotel met een groen/duurzaam beleid ligt op 0,1 km van Wellington Central Business District en op 0,2 km van Embassy Theatre.
Doe of je thuis bent in één van de 76 kamers met een koelkast. Op je kamer heb je een tv met digitale zenders die zorgt voor het kijkplezier. Badkamers beschikken over een douche, gratis toiletartikelen en haardrogers. Bij de voorzieningen horen een telefoon, net zoals een kluis en een bureau.
Maak gebruik van handige voorzieningen zoals gratis wifi, conciërgeservices en een receptieruimte.
Stil je honger met een diner bij Bay Plaza Restaurant, een bar/lounge van dit hotel, of blijf lekker waar je bent en profiteer van de roomservice (beperkte tijden). Dagelijks kun je tegen betaling genieten van een lekker uitgebreid ontbijt, dat geserveerd wordt van 06.30 uur tot 10.00 uur.
Enkele van de voorzieningen zijn een 24-uurs businesscentrum, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte. Plan je een evenement in Wellington? Kies voor dit hotel met 70 vierkante meter aan ruimte, waaronder een conferentieruimte en 2 vergaderruimtes. Ter plaatse heb je parkeerplaatsen.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Nog meer populaire hotels in Wellington
{title}
{tag} {traking}- {basetext} {base-taxes}
- {baseprice}
- {totaltext} {total-taxes}
- {totalprice}