general_help_center_title

general_help_center_description

Maldron Hotel Belfast City

20 Brunswick Street, Belfast
Beoordelingen door onze klanten
Zeer goed
Beoordelingen door onze klanten
  • Beschikbaarheid en prijs opvragen

Kaart

Met een verblijf bij Maldron Hotel Belfast City bevind je je centraal in Belfast, op 5 min. rijden van Titanic Belfast en Ulster Hall. Dit hotel met een groen/duurzaam beleid ligt op 0,2 km van Crumlin Road Gaol Belfast en op 0,3 km van Spires Mall and Conference Centre.

Hotelinrichting

Profiteer van fitnessfaciliteiten of maak gebruik van gratis wifi of conciërgeservices. Dit hotel bevat ook een verticale tuin, een bankethal en een automaat.

Hotelinrichting

  • Lift
  • Fitnessfaciliteiten
  • Conciërgeservices
  • Aantal kamers: 237
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag)
  • Kluis bij receptie
  • 24-uurs receptie
  • Businesscentrum
  • Snelle uitcheckservice
  • Stomerij / wasserijservice
  • Rookvrije accommodatie
  • Snelle incheckservice
  • Hulp bij uitstapjes / tickets
  • Gratis wifi
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Aantal restaurants: 1
  • Aantal vergaderruimtes: 4
  • Snackbar / deli
  • Aantal bars / lounges: 1
  • Bagageopslag
  • Korting voor parkeerplaatsen in de buurt
  • Waterautomaat
  • Feestruimte
  • Automaat
  • Wand met levende planten
  • Er worden milieuvriendelijke schoonmaakproducten gebruikt
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke vergaderruimten/businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke lounge

Kamerinrichting

  • Airconditioning
  • Roomservice (beperkte tijden)
  • Televisie
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Koffiezetapparaat / waterkoker
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Telefoon
  • Privébadkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Strijkijzer / strijkplank
  • Kluis in de kamer
  • Designer toiletartikelen
  • Roomservice
  • Geluiddichte kamers
  • Verduisterende gordijnen
  • Digitale zenders
  • Flatscreentelevisie
  • Gratis kabelinternet
  • Bad of douche
  • Verbonden/aangrenzende kamers beschikbaar
  • Verwarming
  • Elektrische waterkoker
  • Handdoeken beschikbaar
  • Beddengoed beschikbaar
  • Huishoudservice op aanvraag
  • Lokale kaarten
  • Reisgidsen of aanbevelingen
  • Elektrische adapters/opladers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Ledlampen
  • Recycling
  • Verlaagd kijkgaatje in de deur
  • Verlaagde sloten/verlaagd nachtslot
  • Visueel brandalarm

Hotelbeleid & Eigenschappen van het hotel

Maldron Hotel Belfast City

20 Brunswick Street, Belfast, Noord-Ierland, Verenigd Koninkrijk
  • Hotelbeleid
  • Check-In: 15.00 uur - middernacht
  • Check-Out: 11.00 uur
  • Minimale incheckleeftijd is 18
  • Huisdieren
  • Geen huisdieren toegelaten
  • Alleen hulpdieren toegestaan
  • Hulpdieren vrijgesteld van kosten / beperkingen
  • Betaalmethodes
  • American Express
  • Mastercard
  • Visa
  • Contante betalingen niet toegelaten
  • Pinpassen niet aanvaard
  • Diversen
  • Geen extra bedden beschikbaar
  • Geen babybedden beschikbaar
  • Omschrijving
  • Met een verblijf bij Maldron Hotel Belfast City bevind je je centraal in Belfast, op 5 min. rijden van Titanic Belfast en Ulster Hall. Dit hotel met een groen/duurzaam beleid ligt op 0,2 km van Crumlin Road Gaol Belfast en op 0,3 km van Spires Mall and Conference Centre.

    Doe of je thuis bent in één van de 237 klimaatgeregelde kamers met een flatscreentelevisie. Dankzij gratis kabelinternet blijf je online, terwijl de tv met digitale zenders zorgt voor het kijkplezier. De privébadkamers met een bad of douche hebben designer toiletartikelen en haardrogers. Bij de voorzieningen horen een telefoon, net zoals een kluis en een koffiezetapparaat/waterkoker.

    Profiteer van fitnessfaciliteiten of maak gebruik van gratis wifi of conciërgeservices. Dit hotel bevat ook een verticale tuin, een bankethal en een automaat.

    Dit hotel heeft een restaurant dat lunch en diner serveert. Je kunt ook lekker binnen blijven en van de roomservice (beperkte tijden) profiteren. Bestel je favoriete drankje in een bar/lounge. Op werkdagen wordt er tegen betaling een uitgebreid ontbijt geserveerd van 07.00 uur tot 10.00 uur en in het weekend is dit beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur.

    Enkele van de voorzieningen zijn een businesscentrum, een snelle incheckservice en een snelle uitcheckservice. Dit hotel beschikt over 4 vergaderruimtes.

    • Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
    • Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
    • Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
    • Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
    • Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
    • Contactloos betalen is mogelijk
    • Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
    • De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos

    Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier van de accommodatie in. Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je een e-mail met incheckinstructies. EEn receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

    • Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
    • Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
    • Gasten kunnen overal contactloos betalen.
    • Contacloos inchecken en contactloos uitchecken zijn mogelijk.

    • Ontbijttoeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 15–17 voor volwassenen en ca. GBP 8.50–8.50 voor kinderen
    • Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 12.00 per nacht
    • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
    • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

    Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Nog 7 andere mensen bekijken op dit moment dit hotel.
Dit hotel is in de afgelopen drie dagen 14 keer geboekt.
{info}
U bent te lang niet actief geweest. De aanbiedingen zijn mogelijk inmiddels verstreken. Laadt u de aanbiedingen alstublieft opnieuw in, door hier te klikken

Maak een account aan en profiteer van exclusieve deals en directe kortingen.

Register
Maak een account aan en profiteer van exclusieve deals en directe kortingen.
Register

Gecertificeerde afhandeling van uw betaling

De veiligheidsnormen bij onze betalingsafwikkeling voldoen aan de hoogste eisen. Dit keurmerk bevestigt u dat de betalingen met creditcard hier veilig zijn.

Meertalige klantenservice

Onze meertalige reisspecialisten zorgen voor uw reserveringen. Wij zijn de klok rond beschikbaar voor onze klanten.

Directe bevestiging van uw boeking

Uw boeking wordt zo direct bevestigd Uw reisbescheiden kunt u na de boeking heel handig zelf uitprinten.