general_help_center_title

general_help_center_description

Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay

30 Pitt Street, Sydney
Beoordelingen door onze klanten
Voortreffelijk
Beoordelingen door onze klanten
  • Beschikbaarheid en prijs opvragen

Kaart

Met een verblijf bij Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay bevind je je centraal in Sydney. Circular Quay en The Rocks Markets liggen op 10 min. lopen. Dit hotel in luxe stijl ligt op 0,7 km van Winkelcentrum Pitt Street en op 0,9 km van Gouverneurshuis.

Hotelinrichting

Loop vooral de recreatieve voorzieningen zoals een healthclub en een binnenzwembad niet mis. Enkele voorzieningen van dit hotel zijn gratis wifi, conciërgeservices en een bankethal.

Hotelinrichting

  • Lift
  • Conciërgeservices
  • Aantal kamers: 595
  • Aantal verdiepingen: 32
  • Aantal gebouwen of torens: 1
  • Conferentieruimte
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag)
  • Tuin
  • Healthclub
  • Meertalig personeel
  • 24-uurs receptie
  • Businesscentrum
  • Portier
  • Snelle uitcheckservice
  • Stomerij / wasserijservice
  • Limousine- of autoservice beschikbaar
  • Vergaderruimtes:
  • Rookvrije accommodatie
  • Hulp bij uitstapjes / tickets
  • Gratis wifi
  • Aantal restaurants: 1
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante voet): 16619
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante meter): 1544
  • Aantal binnenzwembaden: 1
  • Valetparkeren (toeslag)
  • Computerstation
  • Aantal bars / lounges: 2
  • Bagageopslag
  • 24-uurs fitnessfaciliteiten
  • Feestruimte
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke vergaderruimten/businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant ter plaatse
  • Visuele alarmen in de gangen

Kamerinrichting

  • Airconditioning
  • Televisie
  • Koelkast
  • Minibar
  • Koffiezetapparaat / waterkoker
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Telefoon
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Strijkijzer / strijkplank
  • Kluis in de kamer
  • 24-uurs roomservice
  • Bureau
  • Luxe beddengoed
  • Gratis mineraalwater
  • Verduisterende gordijnen
  • Pantoffels
  • Digitale zenders
  • Gratis wifi
  • Verbonden/aangrenzende kamers beschikbaar
  • Extra bedden (toeslag)
  • Handdoeken beschikbaar
  • Beddengoed beschikbaar
  • Huishoudservice op aanvraag
  • Zeep
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Reisgidsen of aanbevelingen
  • Elektrische adapters/opladers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Recycling
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer
  • Verlaagde sloten/verlaagd nachtslot
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Deurklinken

Hotelbeleid & Eigenschappen van het hotel

Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay

30 Pitt Street, Sydney, New South Wales, Australië
  • Hotelbeleid
  • Check-In: 15.00 uur - op elk moment
  • Check-Out: 11.00 uur
  • Minimale incheckleeftijd is 18
  • Huisdieren
  • Geen huisdieren toegelaten
  • Alleen hulpdieren toegestaan
  • Hulpdieren vrijgesteld van kosten / beperkingen
  • Betaalmethodes
  • American Express
  • Diners Club
  • JCB International
  • Mastercard
  • Visa
  • Contante betalingen niet toegelaten
  • UnionPay
  • Pinpassen niet aanvaard
  • Diversen
  • Geen babybedden beschikbaar
  • Omschrijving
  • Met een verblijf bij Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay bevind je je centraal in Sydney. Circular Quay en The Rocks Markets liggen op 10 min. lopen. Dit hotel in luxe stijl ligt op 0,7 km van Winkelcentrum Pitt Street en op 0,9 km van Gouverneurshuis.

    Doe of je thuis bent in één van de 595 klimaatgeregelde kamers met een koelkast en een minibar. Dankzij gratis wifi blijf je online, terwijl de tv met digitale zenders zorgt voor het kijkplezier. Badkamers beschikken over gratis toiletartikelen en haardrogers. Bij de voorzieningen horen een telefoon, net zoals een kluis en een bureau.

    Loop vooral de recreatieve voorzieningen zoals een healthclub en een binnenzwembad niet mis. Enkele voorzieningen van dit hotel zijn gratis wifi, conciërgeservices en een bankethal.

    Stil je honger met een lunch of diner bij Silvester's, een restaurant gespecialiseerd in lokale gerechten. Je kunt ook lekker binnen blijven en van de 24-uurs roomservice profiteren. Wil je even ontspannen? Kom tot rust met een lekker drankje in één van de 2 bars/lounges. Op werkdagen wordt er tegen betaling een ontbijtbuffet geserveerd van 06.30 uur tot 10.30 uur en in het weekend is dit beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur.

    Enkele van de voorzieningen zijn een businesscentrum, een limousine- of autoservice en een snelle uitcheckservice. Plan je een evenement in Sydney? Kies voor dit hotel met 1544 vierkante meter aan ruimte, waaronder een conferentieruimte en vergaderruimtes.

    • Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
    • Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
    • Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
    • Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
    • Contactloos betalen is mogelijk
    • De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
    • De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
    • Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

    Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

    • Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 23.00 uur.
    • Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
    • Gasten kunnen overal contactloos betalen.
    • Contactloos uitchecken is mogelijk.

    • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AUD 50 per persoon
    • Valetparkeerkosten: AUD 110 per nacht
    • Toeslag voor extra bed: AUD 110.0 per nacht
    • De accommodatie berekent een toeslag van 1.95 procent op betalingen met een creditcard

    Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Nog 3 andere mensen bekijken op dit moment dit hotel.
Dit hotel is in de afgelopen drie dagen 6 keer geboekt.
{info}
U bent te lang niet actief geweest. De aanbiedingen zijn mogelijk inmiddels verstreken. Laadt u de aanbiedingen alstublieft opnieuw in, door hier te klikken

Maak een account aan en profiteer van exclusieve deals en directe kortingen.

Register
Maak een account aan en profiteer van exclusieve deals en directe kortingen.
Register

Gecertificeerde afhandeling van uw betaling

De veiligheidsnormen bij onze betalingsafwikkeling voldoen aan de hoogste eisen. Dit keurmerk bevestigt u dat de betalingen met creditcard hier veilig zijn.

Meertalige klantenservice

Onze meertalige reisspecialisten zorgen voor uw reserveringen. Wij zijn de klok rond beschikbaar voor onze klanten.

Directe bevestiging van uw boeking

Uw boeking wordt zo direct bevestigd Uw reisbescheiden kunt u na de boeking heel handig zelf uitprinten.